Manon is 6 jaar!

Standaard

Hallo bloggertjes,

vandaag vieren we Manon. Ze wordt 6.

Manon

Ik ben een meisje.
Ik zit bij juf Bérénice.
Ik woon bij de vaart maar vanavond verhuis ik. In de Dries.
Met Vincent, mijn mama en mijn papa.
Thuis vind ik tv kijken het leukst.
Op school vind ik de poppenhoek het leukst.
Marie en Laurence zijn mijn vriendinnen.
Mijn lievelingsdier is een paard.
Roze is mijn lievelingskleur.
Frietjes is mijn lievelingseten.
Mijn droom is eens naar de Efteling gaan.

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

