Vakantiepraatje

Standaard

Dag bloggertjes,

Benieuwd naar de vakantiebabbels van onze Regenboogklassers?

Laurence W.: Ik heb woordjes gemaakt. En vrijdag mag ik mijn oorbellen uit doen.

Melvin: Mijn tand was losgekomen als ik bij mémé en pépé komen slapen was. Ik mocht drie dagen daar komen slapen. Ik bedoel vier. En ik mocht vier keer slapen.

Aaliyah: Op de laatste dag dat het weekend was, was mijn tand uitgevallen. En mijn mama en papa hebben dan een foto getrokken.

Tiany: Ik heb bij iemand “weeste” spelen en ik heb daar poppen gekregen. Ik had al poppen en ik heb nu veel meer poppen.

Victor: Na de paasvakantie wordt de baby geboren en dan mag ik vier daagjes op bezoek komen en knuffels geven.

Anouk: Het was op zondag mijn verjaardag.

Dylany: Ik ben bij oma een ganse week geweest en ik heb in mijn opa zijn nek gezeten en ik duwde hem uit bed omdat hij niet uit bed wilde.

Elias: Ik ben op reis geweest.

Lore : Ik was naar het circus geweest en daar waren stieren. En er zat daar een meneer in het midden. En dan nog iets schattigs: paarden waren aan het rondlopen met een pluimpje op. Er was een jongetje bij.

Lowiek: Ik ben naar de Rozenbroeken geweest. Ik ben alleen in de groene glijbaan geweest. Alleen eh! En in de rappe glijbaan ook. Op de witte glijbaan ook alleen.

Lotte: Ik heb een nieuwe drinkfles.

Amalia: In de vakantie heb ik mijn deken van Dora op de vloer gelegd en ik heb een spoor gemaakt van knuffeltjes. Wel een beetje hobbelig en je moest op dat deken heel voorzichtig rond stappen. Voor de deur eigenlijk.

Amin: Ik heb een nieuw luchtkristal van ‘Skylander Trackteam’.
Améline: Het was leuk in Disneyland Parijs. Ik heb niet zo veel verklede mensen gezien. Drie maar. Maar in Disneyland was het een beetje echt mooi. Ik had Pluto gezien maar we hadden geen foto getrokken. Wij waren de verste in de kamer. We hadden alleen maar een kamer en een badkamer.
Mauro: Mijn tand staat los. Er staan al twee los.
Josse: Ik heb in de vakantie in de zandbak gespeeld.
Manon: Ik ben met mijn vriendin Marie-Lise eerst naar een restaurant geweest en daarna gingen we zo naar de kinderboerderij. En daar hoorden we muziek. En toen mocht ik chips eten. En toen kwam de hond Bo en papa had zo’n stokje met kaas en toen  had hij dat zo gedaan en Bo had dat opgegeten.
Lucas: Toen als ik in het weekend naar de tandarts ging en toen als ik thuis was, zat er een tand los van mij.
Dzan: Ik woon op een kinderboerderij. En ik heb lammetjes. En twee zijn er dood. En één lammetje kan niet rechtstaan. En er was ook een mooie. En ik heb een hele grote gezien. En die had ook een grote “bek” en ik denk dat dat de mama is en ik denk die gaat ook lammetjes krijgen.
Marie: Maar weet je… in de Ardennen ben ik naar het zwembad geweest en gewandeld. En ik heb al in het diepe gestaan. Alleen maar in de Ardennen want daar kan ik staan.
Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

