Josse is 6 jaar!

Standaard

Dag bloggertjes,

Josse

Ik ben een jongen.
Ik zit bij juf Bérénice.
Ik woon in Lovendegem met mama Amber. Tim is mijn papa en Ava is mijn zus.
Thuis vind ik tv kijken het leukst. Naar films ook.
In de klas de themabundel.
Marie, Mauro, Melvin, Lore en Victor zijn mijn vrienden en vriendinnen.
Mijn lievelingskleur is blauw.
Een piranha is mijn lievelingsdier.
Pannenkoek is mijn lievelingseten. 
Mijn droom is een ganse dag ijsjes eten. En dat de drakenridders echt bestaan.

Groetjes, juf Bérénice

 

Eén reactie »

Geef een reactie

